Kultur och fritid – lättläst
På Gotland finns mycket att göra både för ung och gammal.
Region Gotland har badhus, ishallar
och andra platser för idrott.
Vi har bibliotek och ungdomsgårdar.
Vi ger också pengar till andra
som ordnar kultur och idrott på ön.
Vill du veta mer om våra ungdomsgårdar?
Söker du information om ishallar och badhus?
Vill du veta mer om biblioteken?
Vill du veta mer om kultur?
Kontakta Region Gotland
Region Gotlands kundtjänst
Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.
Öppettider idag: 07.00 – 17.00 (Dag före Kristi Himmelsfärds dag - knappval 1 och 9 stänger 14.00)
Hjälpte informationen på sidan dig?
Sidinformation
- Senast uppdaterad:
- 26 mars 2024