Sök

Kulturskolan – lättläst

Alla barn har rätt till kultur.

Vill du lära dig spela musik eller dansa?
Eller kanske spela teater, göra film eller måla?
Då ska du kontakta kulturskolan.

Kulturskolan är öppen för alla barn och unga
på Gotland. Men det är inte säkert att
du kan börja direkt.
Ibland får du vänta på en plats.

Kulturskolan har lärare och kurser
på många platser på Gotland.

Kontakta Region Gotland

Region Gotlands kundtjänst

Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
2 februari 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Vi svarar på frågor om vår service och verksamheter, hör av dig till oss på telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00